Ultima versiune de flash player rezolva problema descrisa mai sus. O puteti instala de aici: http://www.adobe.com/products/flashplayer/ .
astazi am incercat toata ziua sa intru la mesele de rummy. se pare ca si eu ca si alti jucatori avem acceasi problema, "dunga neagra " . Chiar nu se poate face nimic in acceasta privinta???? cred ca suntem deja prea multi care intampinam lucrul asta. va rugam luati masuri urgente.
am aceeasi problema ca tine de foarte mult timp de vreo doua saptamani eu nu pot sa intru in rummy si nu stiu "la ce usa sa bat !!!" :rolleyes:
numai ca la mine problema e putin altfel ... intru la masa ... dar nu-mi apare nimic ... nici jucatori nici piese , nici nimic doar masa :(
as dori un ajutor urgent ... multumesc anticipat !
Contacteaza-ne la Suport pe YM pe id-ul [email]jociro@yahoo.com[/email] si vom incerca sa te ajutam.
Cat despre "dunga neagra", am sa va citez din pagina Ajutor:
"Se intampla ca Yahoo Messenger sa interactioneze neplacut cu aplicatiile Flash care ruleaza pe un calculator generand erori (nu se vede imaginea completa a unei mese de joc, apare "dunga neagra" etc.). Site-ul nostru nu este singurul care intampina aceasta problema, de aceea restartati Messenger-ul si site-ul joci.ro."